Vad händer på Face Book?

Nu har det hänt något intressant på min blogg! Nästan alla hänvisningar idag kommer via Face Book. Det har aldrig hänt förut, den vanligaste vägen är via ett antal ganska väl kända bloggar. Det verkar dessutom vara olika Face Book-sidor.

Är det någon som har någon förklaring? Vad är jag ute och valsar med på olika personers sidor? Kanske inte så viktigt, men lite intressant ändå.

Själv är jag ju sen något år avregistrerad från Face Book så jag kan inte kolla.

3 svar to “Vad händer på Face Book?”

  1. Evis Says:

    Det är jag som länkade till ditt inlägg om jeansen. Jag har över 300 vänner där.

  2. Annaa Mattsson Says:

    Evis; ha ha, det är bra när man får en förklaring! Och erkänn att jag har kollen.

  3. Evis Says:

    Onekligen, sån’t vet jag inget om.

Kommentera

