Illa med britterna

Morrissey kollapsar under konsert och får bäras ut från scenen.

Elton John ställer in konsert pga influensa.

Andrew Lloyd Webber har prostatacancer.

Det går utför med brittisk showbusiness för tillfället. Och då har jag inte nämnt några av de aktuella skandalerna.

Men Liverpool vann över Man United med 2 – 0. Pojken här förbannade att han ändå inte lagt ett av sina stipendier på att åka dit. Det kanske hade varit en upplevelse som piggat upp i flera veckor och på så vis gått till det de är tänkta för; hjälpmedel i studierna.

Fast det var en spanjor och en fransman som gjorde målen.

3 svar to “Illa med britterna”

  1. Ros Says:

    Ha ha, jag skulle kunna bidraga med några präktiga skandaler som inte ens nått fram till de stora skvallerdrakarna. Men annars måste jag försvara oss, förutom den skröplighet du pekar på och som är rätt generell beträffande män över en viss ålder, så är vi vid förhållandevis god vigör. Det verkar som om svininfluensan för tillfället slår hårdare på andra sidan Irländska sjön.

  2. Annaa Mattsson Says:

    Ros; angående den sjön, du ska inte ta dig över den 21 november eller så? Det tänkte jag göra. Konsert i Dun Laoghaire av alla ställen.

  3. Ros Says:

    Det skulle jag gärna göra. Ser precis vad det är för konsert. Skulle sitta fint med lite egentid. Men jag tror det blir väldigt svårt för jobbet. Men kanske!

Kommentera

