Fram och tillbaka lika långt

Ha ha, det var riktigt roligt! Besökssiffrorna sköt plötsligt i höjden. Förstår precis var de kommer ifrån, det framgår också av statistiken. Förlåt så hemskt mycket alla besvikna, jag ska aldrig göra så igen. Nästa gång jag sätter en liknande rubrik ska jag verkligen försöka ha något att berätta i ämnet. Lovar alltså att återkomma.

Idag har jag gjort två saker; 1. förberett mig för en paneldiskussion på Uppsala universitet, 2. åkt till Uppsala och deltagit i en paneldiskussion.

Fin byggnad. Fin å. Och så långt från Stockholm. Inte geografiskt alltså, men det känns som långt borta.

Nu är jag lite slut. Det gamla vanliga med tidsövergången. Imorgon är det nog över igen.

Konstig måndag annars. Nästan tomt i mailboxen hela dagen. När jag kom hem var det överhopat med Viktiga Ärenden som drattat in efter klockan 15:45. Fler som hade problem med tidsövergången.

Kommentera

