Little Drummer Boy

Årets julskivor har jag nu beställt. Ja, jag gissar att en av dem blir just årets julskiva här i huset där jag är enväldig jury eftersom det bara är jag som lyssnar. Förra året var det väl Glasvegas?

Beställda är i alla fall Bob Dylans Christmas In the Heart och Ronan Keatings Winter Songs. På den senare medverkar även Stephen Gately på något spår vilket lär öka på försäljningen.  Bild på de söta pojkarna som inom parentes med tanke på förra inlägget alltid har respektive hade perfekt sittande kostymer. Går väl i och för sig för sig när man kan kosta på sig ett antal Armani i garderoben.

Ica säljer EMD:s julskiva till kortpris också. Känner mig allt lite lockad men Pojken säger att där går gränsen. För vad? Varför måste pojkar vara så där?

Sanningen att säga är jag naturligtvis mest nyfiken på Dylan, har bara hört något enda spår som var väldigt lovande.

Däremot ska jag inte köpa Magnus Carlssons julbox. Där går verkligen min gräns. Nej, det gör den inte alls, den går hitom Josh Groban.

2 svar to “Little Drummer Boy”

  1. Evis Says:

    Jag och Rickard håller på Pojken. Fast så lyssnar vi ju också på killmusik med mycket gitarrer och svårmodiga unga män 😉

  2. Annaa M Says:

    Jag lyssnar ju pa sant ocksa! Pragmatisk smak kallas det.

Kommentera

