Aldrig mer ett får över min tröskel

Jisses, den här dagen blev värre än jag räknat med. Inleddes med internetkrasch. Kunde inte ens läsa min e-post. Alla kommentarerna till remissvaret som ska vara inne idag låsta. Det löste sig tillfälligt genom att koppla bort routern. I helgen blir det nytt virusprogram.

Det hände en massa annat krångligt jobbrelaterat också. Som gör att jag fortfarande inte trampat ur pyjamasbyxorna.

Sen fick jag krupp över Tele 2. Så nu har jag med hjälp av snälla Jonathan på Telia lämnat de svarta fåren bakom mig och går redan imorgon över till Telia igen. Skippade ångerveckan för att få det snabbt gjort. Det räckte med de uträkningar jag gjort själv och hans kompletterande för att se att jag faktiskt skulle förlora ganska mycket pengar på Tele 2.

Aldrig mer ett får över min tröskel om det inte har äkta ull!

4 svar to “Aldrig mer ett får över min tröskel”

  1. rolf ohlson Says:

    Well done!

  2. Annaa Mattsson Says:

    Rolf; enkelt var det också sedan jag bestämt mig för att inte ens prata med Tele2 utan be Telia fixa tillbaka abonnemanget. Jag fick samtalspott för besväret.

  3. ullisar Says:

    fast Frank är ju ett schysst namn iaf 🙂

  4. Annaa Mattsson Says:

    Ullisar; sant! Hade en kusin som hette det, tyckte det var lite tjusigt.

Kommentera

