Hejar på Birro!

Marcus Birro hejar jag naturligtvis på i Let´s Dance i den här omgången. I brist på riktiga fotbollsspelare. Nästa år kanske det är dags för Henke?

Och så hoppas jag naturligtvis att Elin Kling ska vara trist och stel som en pinne.

Gudrun Schyman skulle jag kunnat heja på om hon varit kvar i vänsterpartiet eller åtminstone nöjt sig med att vara politiker. Men sen hon blev en sån där präktig och glad kvinnorkan-förebild så struntar jag i henne.

För resten gjorde jag ett jättekap idag; två glaskrukor med tazzetter för 50 spänn! Nu ska här fan ta mig dofta så det förslår.

7 svar to “Hejar på Birro!”

  1. Lotten Says:

    Kände ingen wow-känsla när jag läste om startfältet. Fast det kanske man aldrig får… Brukar ju ganska snart avgöras vem som har utstrålningen.. .Förra året blev helt otippat Morgan min favorit.

  2. Lae i Nordtorp. Says:

    Vad sjutton är en Tazzett?

  3. Annaa Mattsson Says:

    Lotten; samma här, sen blev man lite besviken när han inte fortsatte vara lika bra… Lite spännande är det faktiskt just för att det inte är riktigt förugsägbart.

    Lae; fick visst ett z för mycket. Tazetten tillhör amaryllissläkten, vita starkt doftande blommor på smal stängel. En del tycker de doftar lite för starkt och inte helt angenämt.

  4. frktjatlund Says:

    Jag hejar också på Birro. För att han är så pretentiös. Eller hur det stavas. För honom är allt blodigt allvar.

  5. Annaa Mattsson Says:

    Tjatis; precis!

  6. cruella Says:

    Åhå, var köpte du tazetterna? Kruka och allt för det priset, himla bra. Tazetter luktar lite äckelgott så där. Lite begravningskapell.

  7. Annaa Mattsson Says:

    Cruella; i blomsterståndet vid Älvsjö station. Gissar att killen tog fel pris så jag passade på att köpa dem på utvägen till Huddinge för ett jobbmöte! Jäpp det är lite begravning över dem. De som inte gillar doften säger att det är just det, man anar liksom även liklukten.

Kommentera

