En gammal cirkel

Tittade lite bakåt i min blogg och fick upp ett gammalt bidrag till en skrivarcirkel. Är det någon som kommer ihåg när de som hade litterära ambitioner med bloggen bildade cirklar och skrev bidrag i turordning och på en bestämd dag?

Eller förekommer det kanske än? För mig känns det verkligen långt borta och fjärran när de flesta vuxna bloggar antingen är känslobloggar eller åsiktsbloggar.

Håll till godo i alla fall, ni som inte var med för 3-4 år sedan.

https://annaama.wordpress.com/2006/03/16/en-handelse-som-forandrade-mitt-liv/

Lite sorgligt är det allt, det där lilla stycket!

—————

Till Monica och andra som vill ha fler bilder; jag skulle kunna hitta en till den här texten men det slår mig att det knappast finns någon bättre än just min egen vinjettbild!

5 svar to “En gammal cirkel”

  1. N Says:

    Kommer faktiskt i håg den! Jag gillar dylika smågubbar men möter de aldrig.

    Har du tid kan vi ta nåt glas om du vill en kväll!

    Ha det

  2. Annaa Mattsson Says:

    Noemi; jag har redigerat den lite, men bara lite.

    Absolut! Tid fixar jag alltid till! Vi hörs.

  3. cruella Says:

    Bilden är fantastisk – nu ser jag den på nytt:-) Det blir ju så med bilderna som möter en varje dag, de blir vana…

  4. Annaa Mattsson Says:

    Cruella; bilden är vacker och det är alldeles otroligt vackert där ute. Europas västligaste utsikt och kanske den vackraste… Bilden är tagen i början av december 2005.

  5. N Says:

    Vad bra Annaa! Trevligt. Jag med.

    Vi hörs på mailen! Vore trevligt att höra hur det är med dig nu.

Kommentera

