Lussekatter på hemvägen

Nu har jag lyckats utvinna en önskning eller två från Mellan och dessutom lyckats handla. Inte till det pris hon angav men ändå rimligt. Puh. Nu är det bara resten kvar. Ingen plats tar den i bagaget heller.

Nu ska jag belöna mig själv med att gå och se om det finns något vaccin borta på vårdcentralens vaccinationsfilial. Håll tummarna!

I vilket fall som helst tror jag att jag köper lussekatter på hemvägen. Det ligger tre i påsarna. Olika varje dag hur vi delar, Pojken och jag.

Kommentera

