Stucken!

Idag var det lugnt på vaccinationsmottagningen, så lugnt att personalen hade fikarast när jag kom. En personal fick åthutning av en annan personal för att hon gick ut och hälsade oss två som kom samtidigt välkomna. ”Det behövs inte!” Nä, för all del, men det var ganska trevligt.

Sticket var det mest lindriga jag varit med om i mitt liv. Stack hon verkligen? Nu får vi se hur det går med resten.

Angående sticka så kanske någon undrar hur det går med min gröna kofta? Hm, för tillfället har jag kommit av mig. Jag köpte ju två yllekoftor i Dublin så behovet känns inte lika överhängande. Men jag ska börja igen, jag ska. Jag ska inte låta Mellan ta över garnet.

Kommentera

