Bästa granpyntet

Så här har det alltså sett ut i vår plastgran under åren. Undra på att fem grenar har vikit!

För att inte tala om när det äntligen var dags för plundring;

Observera trots dålig bildkvalitet att de är två på sista fotot. Det stämmer inte med sanningen. De var tre. Plus mamman.

5 svar to “Bästa granpyntet”

  1. ullrika Says:

    jisses jag blir helt glad! sicken luddpäls (jag ser bara en?)! och njo, jag förstår lite mer nu. å fusket har ju kottar? fina fisken minsann!

  2. Annaa Mattsson Says:

    Ullrika; kolla rakt under på nedersta bilden, där finns en till, de var väldigt lika varandra de där två pojkarna, man ser i alla fall en nos och en tass.

  3. ullrika Says:

    oj, jag trodde det var samma måns! om än väldigt stor… 😉

  4. cruella Says:

    Grenarna ser faktiskt ut som kattsvansar, de med.

  5. Annaa Mattsson Says:

    Ullrika; nä, de var rätt små, 11-12 veckor tror jag. Och söta.

    Cruella; ha ha, la lite ditåt…

Kommentera

