Mindre yta mera vatten längre bort

Vad har jag gjort idag då?

Jo, jag har gjort som en del vänner och bekanta antytt, eller i alla fall något ditåt, inte precis sänkt mina krav på lägenhet utan snarare vidgat dem. Vidare cirkel och mindre boyta. Om inte Pojken tänker bo hemma längre så behöver jag faktiskt bara 1.5 rum. Det skulle passa mig utmärkt. Jag använder faktiskt bara 1.5 rum.

Dessutom vill jag ju egentligen bo nära vatten. Det är det som saknas här. Vatten.

Så jag har företagit en lång och krokig resa runt Stockholms förorter och vatten, här vid min dator. Och blivit mest stel i axlarna. Men bara fått gröna träffar på några få lägenheter.

Men det är i alla fall intressant med lite nya perspektiv.

Och någon shoppingeftermiddag på stan blev det ju inte precis.

2 svar to “Mindre yta mera vatten längre bort”

  1. Ullah Says:

    Inte ens någon ny bunke?

  2. Annaa Mattsson Says:

    Nä, har inte varit utanför dörren! Bunktur i morgon.

Kommentera

