Till Ullah!

3 svar to “Till Ullah!”

  1. Ullah Says:

    Åh, tack! Var det så ”simpelt”. Jag hade gått och inbillat mig att shamrockar var några långa rockar av hårdrockstyp… Borde googlat eller så!

  2. Lena Nygren Says:

    Kan jag göra så här? Ställa en fråga till dig Annaa som inte berör dina inlägg. Jag testar.

    Visst är det porten till Kilbäcksgatan 29 som man kan se på fotografiet på Uddevallabloggen? Där har vi ju suttit många gånger och pratat skit, eller hur?

    Lena

  3. Annaa Mattsson Says:

    Ullah; håll till godo! Visst är de söta?

    Lena; kul att se dig här! Absolut! Det är din gamla port! Har kommenterat på Uddevallabloggen. Vi måste verkligen höras av någon dag. Jag mailar dig!

Kommentera

