Väldigt många måsar

Ursäkta frånvaro men jag har varit här:

5 svar to “Väldigt många måsar”

  1. Fritt ur hjärtat Says:

    Välkommen hem! Nu vill jag ha full rapport. Är det något för en femtiårsdag i juni…..

  2. Malou Says:

    Det var säkert varmare där än här hemma – men vi har haft en flott vecka med vackert höstväder!

  3. ab Says:

    Var?

  4. ullisar Says:

    fler ledtrådar tack! (fast jag vill minnas att jag sett nåt facebookat som jag förträngt?)

    ps. den där miljöprylen i göteborg, har den varit än förresten?

  5. Annaa Mattsson Says:

    Simone; det kommer!

    Malou; här är inte så flott nu…

    Annika; Sines i Portugal.

    Ullisar; se ovan, och rapport kommer. Kolla in min facebook om lördagen, där finns en länk. Ursäkta att jag glömde maila dig!

Kommentera

