Kul med Askim, trist sex

Idag ska jag iväg på möte och konsert. Snart. Har plöjt möteshandlingar i en timma. De kom på webben först i förrgår så jag är inte så sent ute.

Precis som jag anade så försvann mina sömnproblem så fort februariljuset bröt igenom på allvar. Nu är jag nästan ordentlig. Trött på kvällen, pigg på morgonen. Lite förbluffande och något besvärligt. Jag tror ju fortfarande att jag har halva natten kvar att jobba och så orkar jag inte. För att jag steg upp klockan sju. Skumt!

Trötta kvällar kan bara ägnas åt TV-tittande. T ex Gynekologen från Askim. Bläh! Säger jag. Åt hela sexfixeringen. Jag tycker nästan Solsidan är mer trovärdig. Men det var kul att se ingången till en gammal arbetsplats i bild! Det enda roliga faktiskt. Förutom själva Askim. Så det gör vi inte om. Vi och vi. Det enda viandet framför TV:n för tillfället är Top Model. Mellan har ju i sin facebook utlovat att hon inte ska göra om lördagens mammasamvaro med Melodifestivalen.

Håller i sista sekunden på att trixa ihop en resa innan resan. Väldigt vad stressat livet blev plötsligt. Jag som hade så många stora ämnen att skriva om.

Knät röntgades igår. Snabba ryck. Det är någon annanstans propparna sitter numera. Minns när Pojken var runt nio och det tog så lång tid att få en röntgentid och sedan att få svaren tillbaka till hans läkare att alltsammans hade blivit inaktuellt och måste göras om! Läkaren hade för länge sedan gått över i annan tjänst. En process på många månader som ingen kunde förklara.

5 svar to “Kul med Askim, trist sex”

  1. Rutan Says:

    Ja, vad var det för trist utveckling av en lovande serie?

  2. Evis Says:

    Jag har aldrig haft sex i Askim. Tänkte att det kunde vara värt att påpekas.
    Nej, jag är inte berusad, bara trött.

  3. Annaa Mattsson Says:

    Rutan; otroligt skruvat utan att vara roligt. Kul för Per Myrberg dock att få fortsätta spela häradsbetäckare.

    Evis; inte jag heller.

  4. Fritt ur hjärtat Says:

    Plötsligt gör n i mig tillfreds med att jag aldrig kommit mig för att titta. Inte på solsidan heller faktiskt.

  5. Annaa Mattsson Says:

    Simone; gynekologen och hans problem kan man då verkligen strunta i. Solsidan kan man också leva utan.

Kommentera

