Allra vackraste bloggen

Jag brukar inte precis länka till andra bloggar och när jag följer andras länkar så brukar jag bli besviken.

Så det kanske ni blir också.

Men det här är i alla fall den vackraste blogg jag vet. Ofta med bilder på en alldeles förtjusande liten pojke som alltid har så fina kläder. Och det har hans mamma också förstås. De fina interiörerna kommer från en lägenhet i förorten Rågsved. Så kan det vara.

http://vackrakladerochannat.blogspot.com/

Joanna skriver enkelt och personligt också. Inga förnumstiga husmorsideal. Men mycket kärlek till gamla och halvgamla vackra ting. Och till sin familj.

7 svar to “Allra vackraste bloggen”

  1. ela Says:

    Visst är hennes blogg härlig! Jag läser den sedan länge sedan. Det är något speciellt med henne och den lilla familjen.

  2. cruella Says:

    Den var fin! Fridfull. Påminner litegrann om Anna Stilla.

  3. Annaa Mattsson Says:

    ela och Cruella; kul att ni tycker som jag!

  4. Sonja Says:

    Instämmer, Joannas blogg är en av de få jag följer. Har gjort det länge. För hennes öga för bild och färg och för hennes – ja just personliga tilltal.

  5. Rutan Says:

    Ja det var en riktigt fin blogg. Tack för tipset!

  6. eva Rosen Says:

    Jag har varit inne på den bloggen tidigare men blev vansinnig på. hennes sätt.
    Att.
    Skriva.
    Oläsbart.
    Tycker.
    Jag.
    Men vackra.
    Bilder

  7. Annaa Mattsson Says:

    Eva; jo, jag förstår vad du menar. Ibland blir formen ansträngd, särskilt när den inte riktigt hänger ihop. Men min förtjusning över bilderna överväger. Dessutom blir texten intressantare de gånger hon släpper taget om formen i texten, dvs är mer ivrig som skribent.

Kommentera

