Allt går inte att motstå!

Att motstå frestelser är ju en dygd. Men det finns en viss gräns. De här läckerbitarna från Doc Martens kom jag hem med till Mellan från Dublin. Den lila färgen är inte så lila i verkligheten. Lite rea och en svag euro satte priset till 804 kronor. Som hittat!

2 svar to “Allt går inte att motstå!”

  1. Malou Says:

    Ååh, dom var jättefina! Dom skulle passa mig perfekt…

  2. Annaa Mattsson Says:

    Malou; ja visst är dom, jag var ju rätt övertygad om att hon skulle gilla dom men tyckte inte det var så farligt om jag fått behålla dem själv. Doc Martens har blivit bekvämare i lästen också tycker jag, det har varit lite si och så förr.

Kommentera

