Måndag hela veckan

Jadå, jag ska kommentera den långa kommentaren jag fått till förra inlägget! Här ska inte smitas undan.

Men det är måndag och start på arbetsvecka och ganska tajta lämningstider. Om jag ens läser kommentaren nu så kommer jag förmodligen att ägna mig åt det ämnet i några timmar framöver – och det har jag inte tid med. Det är ju liksom inte måndag hela veckan.

Dessutom kom plötsligt Pojken på besök med sista tuben igår. Möjligtvis är han intresserad av viss kontakt med sin mor när han vaknar. Man kan i alla fall inte räkna bort möjligheten.

Återkommer alltså!

Kommentera

