Borttaget

Ja jag tog bort ett inlägg som kanske någon hunnit se.

Jag ska fila på det lite till så det inte skapas diskussion om fel saker.

Återkommer.

6 svar to “Borttaget”

  1. Ullah Says:

    Fördömt! Jag missade det.

  2. Evis Says:

    Det väntar vi på.

  3. Rutan Says:

    Jag som suttit och klickat hela dagen och missar det.

  4. Annaa Mattsson Says:

    Efter moget övervägande har jag kommit fram till att det inte blir något. I alla fall inte just nu. Inlägget hette Gammal, bitter och avundsjuk och jag inser att vad jag än skriver så kommer även en del av mina flitigaste läsare att uppfatta mig precis som det.

    Det är bättre att jag försöker lägga min tid på något annat.

  5. cruella Says:

    Jag erkänner gärna att jag stundtals både är gammal, bitter och avundsjuk. Men det är ju inga isolerade känslor. Och som argument från en motpart när man dristar sig till att kritisera nån fånig nutida företeelse duger det inte alls.

  6. Rutan Says:

    Det inlägget hade jag gärna velat läsa.

Kommentera

