Och vinnaren är…!

Det här var kul! Hittade en funktion hos WordPress som jag inte sett förut. En tio i topp-lista på kommentarer. Jag vet inte riktigt vad ”recent” innebär i tid, men jag gissar av listans sammansättning att döma att det inte handlar om åratal bakåt. Så här ser den i alla fall ut:

Delad  niondeplats: -loa och Lotta K

åtta: Tjatis

sjua: Bloggblad

sexa: Ullrika

femma: Rutan

fyra: Lisbeth

trea: Evis

tvåa: Cruella

och fullständigt outstanding etta med nära 2½ gånger så många kommentarer som tvåan:

the one and only ULLAH!

Fast egentligen vann förstås jag själv, men det räknas inte riktigt.

 

 

9 svar to “Och vinnaren är…!”

  1. -loa Says:

    Härligt! Drömmen om en niondeplats äntligen uppfylld!

  2. Ullah Says:

    Fniss! Där ser man! Så kan det bli när man trivs bättre i kommentatorsbåset än i en egen blogg…

  3. frktjatlund Says:

    Grattis! För du är på första plats hos mig. Om jag bortser från mig själv. Tätt följd av Cici.

  4. Lisbeth Says:

    Fy bubblan nu måste jag skriva mer kommentarer. Är en riktigt dålig förlorare.

  5. Bloggblad Says:

    Sånt finns nog inte på blogger… men jag tror ändå att jag vet. Kul att jag kom med på listan trots att jag är ganska sporadisk.

    Just nu sitter jag här och flummar runt för att försöka skjuta upp det jag borde… fick ett nytt bråttomuppdrag idag… men ska på bokmässan med babel om en halvtimme. Ingen idé att börja tänka före det.

  6. frktjatlund Says:

    Ja, jag fattar inte varför jag hamnar så lågt i din 10-i-top-lista. Plats fyra borde varit min. Om frktjatlund själv fick välja.

  7. ullrika Says:

    Sicken kulig grej! Är det en widget? Å som respons på min placering så.. tja, jag gillar sex? Öh. Nä nu är det sent. Dags att gå å lägga sig tror jag bestämt!

  8. Rutan Says:

    Fem känns så fint och lagom för mig. Inte bäst och inte sämst, utan lite lagom i mitten.

  9. Annaa Mattsson Says:

    Alla; det låter som om ni alla är glada att finnas med på listan i alla fall. Och jag är naturligtvis stolt över förstaplatsen hos Tjatis. Vi kanske så att säga tjatar mer på din blogg, Tjatis!

    Lovar att avge ny rapport i sinom tid. Om jag hittar vägen till ”skapa nytt inlägg” som tog mig en halvtimma att finna igår.

Kommentera

