Nya krafter

Kära bloggläsare! Det har varit lite fullt de senaste dagarna.

I kväll blir det vink vink vid flygbuss nummer två för det här lovet.

Sedan återkommer jag med nya krafter! Ungefär samtidigt som jag bär ut julen.

4 svar to “Nya krafter”

  1. Ullah Says:

    Vi väntar troget (i alla fall jag) vid din blogg.

  2. Rutan Says:

    Det ser jag fram emot och väntar lika troget.

  3. mångmamma Says:

    Jo tack, det märks att du haft en del att styra med.
    Om smällare och bomber på nyår – och dagarna runtomkring – tycker jag inte!
    Förstår din kisse som lyckades med olyckor i klädkammaren, stackare.

  4. Annaa Mattsson Says:

    Ullah och Rutan; så fint. Nu är jag på gång.

    Mångmamma; ja, det har varit en del.

    Idag kom plötsligt hackspetten som brukar äta av min fågelmat tillbaka. Gissar att han gömt sig långt in i skogen under de värsta smällardagarna men nu vågat sig fram. Det är nog inte bara de tama djuren som lider.

Kommentera

